fredag 26 juni 2009

Data strul...

Usch så irriterad jag blir... Våran dator strular och gör så att jag inte kan få in bilder på mina inlägg, varje gång jag testar så tappar jag kontakten med internet. Har bett min kära att titta på detta snarast. Har så mycket fina bilder som jag vill visa er... Detta måste verkligen fixas till snart, känner att jag snart blir lite galen. Åter till någonting mycket trevligare... Vilket underbart väder vi har, igår spenderade jag hela dagen tillsammans med en väninna som jag inte träffat på väldigt länge. Vi tog med oss picknick och solade hela dagen på Stockholms vackraste plats Djurgården. Att plaska med fötterna, sola och prata om allt mellan himmel och jord är verkligen det bästa som finns... Bara så härligt...

Nu önskar jag er en underbar helg med mycket vackert väder, här hos oss ska det bli ännu varmare hörde jag...

Och missa inte vår stora garderobs rensning, många fina saker ska få flytta vidare till nya hem, i höger spalten hittar du en bild som du kan klicka på för att direkt komma vidare till lite saker som nu ska säljas... Men tro mig det finns ännu mer fina saker som jag rotat fram, får försöka ta det lite i omgångar så att det inte blir för mycket att hålla reda på.

Ha en underbar helg så ska vi försöka fixa till data problemet så snabbt som bara går...
Många varma kramar
Elin

27 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan!Tack för din goa....
var oxå på Djurgården igår eller närmare bestämt "Gröna Lund" FRÅN 12.00 - 21.30.. vilken höjdadag, vad gör man inte för sina barn, vilken tur att jag har lite stickning och virkning med, men jag tror nog att jag var den ända som satt med ett glas vin och virkade och njöt av alla människor som for runt - likaså "The Man" fast han virkade ju inte då...
Så såg du nån rund, svartklädd rödtopp med virkning i högsta hugg så var det jag..hmmm
kramar
annelie

Weißer Vintagezauber sa...

Hello Elin,
I can not understand your languages,hihihi ;o)
Many greeting wish you,
Elke.

LillaFlisan sa...

Vilken jättefin blogg du har!!!

Helt underbar!

Kram

Flisan

Home No.1 sa...

Hej Elin!
Låter som en superskön dag med väninnan!
Ha det gott!
Kram Annica.

Lindas hus sa...

Hei Elin;O) skrevet om deg på bloggen min nå og har lånt noen bilder av deg;o)Tusen takk!Håper din mann klarer å fikse datan din!!!Kos dere i sommerværet og ha en kjempe fin kveld!Klem fra Linda

Börjelundskan sa...

Hej igen Elin!

Tack för titten. Det verkar vara nåt i luften för det är många som har problem med datastrul. Ta i trä, men jag har klarat mig,.... än vill säga. Vilka fina saker du har på "Tradera" är lite sugen på några av dina fynd, kanske lägger ett bud.
Ha det gott i helgen.
Kraaam Cin.

Anci sa...

Först av allt, lycka till med att få datorn att ta reson :) Här har det också varit lite krångel...
Jag ska titta in och se vad du säljer för fina saker. Jag blir så nyfiken !!

Ha en underbar & skön helg !

Kram

Cc sa...

Det var rätt häftigt. Poolen ja det vore skönt om den blev klar. Och lite värme skulle inte skada i vattnet. Kollade in dina grejer på tradera oj oj få se om det blir nått. Kram

Vitt o Vältummat sa...

Jag har bjudit lite på dina grejor men ska titta närmare sen.
Kram/Åsa

Anonym sa...

Hei Vakre!
Synd for deg- men enda mer synd for meg at du har data-problem, du er jo min inspirasjon:-)
Ha en fin helg, klem Hege.

hagagården sa...

Men oj va tråkigt med data krångel,det är så fruktansvärt irriterande.
kram o ha det så gott
ninni

Roseny Crisp sa...

Olá Elin!
Ainda não acredito que ele nos deixou,mas a vida continua
Abraços lindo final de semana!

Hello Elin!
Still do not believe he left us, but life continues
Hugs beautiful end of week!

Viola sa...

Låter inte helt fel med en dag på härliga Djurgården...så trist när datan krånglar ...tala om att adrenalinet då flödar..njuter utav ännu en härlig sommardag, ha en fin kväll, kramen

STENLYCKA sa...

Vad tråkigt och vad irriterande det är med datakrångel. Hoppas det ordnar sig.
Ja, är det inte underbart att vi har så fantastiskt sommarväder.
Kvällarna är ljuvliga man vill nästan inte gå in.
Ha det så skönt i värmen.
Kram

Lantligt i stan sa...

Precis samma problem med datorn har jag också haft! Segt och krångel med internet. Lyckligtvis gjorde sambon något igår så det förbättrades betydligt. Så trevligt ni verkar haft det du och din väninna! Auktion blev det här idag i värmen!
Kram Anki

Huset vid ån sa...

Åh, vilken härlig o fin blogg...Såå Inspirerande! Trevlig Sommar! Kram Therese

Tulipa sa...

Hej!
Hoppas datstrulet löser sig snarast!
Sånt är det värsta jag vet för jag känner mig såå maktlös och frustrerat inkompetent!
Lät som en härlig dag med väninnan!
Djurgården är så underbart!
När vi är i Stockholm brukar vi bo på Nybrokajen så det är ju nära....(tycker i alla fall jag som bor på landet!)

Kraam mariette

Viera sa...

Thanks for stoping by and leaving a lovely comment.
Hope you are having a great time this weekend.
X
V

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du får ordning på datorn och bilderna, man blir ju lite lätt tokig på sånt.. Här har vi 31 grader nu, har åkt bil ganska långt, och Ac:n krånglar! Har kollat dina Traderasaker, ska bjuda på regnmätaren tror jag, den var så söt.
Kramis AnnaMaria

Inspiration i vitt sa...

Hej Elin, wow vilka fina saker du har som ligger ute, du kommer att bli av med allt, vad härligt att rensa ut lite ibland och sedan få en slant för det så att du kan köpa dig nåt nytt hihi.
Hoppas det ordnar sig med bilderna.
Kram på dig/Ingela.

Frida sa...

Hej Elin!
Vad tråkigt med datorn hoppas den rättar till sig snart. Här har vi också härligt väder. Tror det ska hålla i sig en bit in på nästa vecka med.
Hoppas du får en trevlig vecka!
Kram Frida

AGENT 77 sa...

Hej Elin!
Hoppas att allt är bra att solen skiner i vackra sthlm, här har det varit gottigt väder o jag har varit o är ledig typ,,ja man är väl aldrig helt ledig när man är engen företagare men de härligt ändå,jag bada första gången i går,skönt o lite färg har man fått, i dag har jag haft en härlig shopping dag,fyndat massa fint på rea, de kan man unna sig..tack för du kikat in hos mig..ha fin kväll..stor kram E

Helena sa...

Hej Elin! Vad jobbigt med datakrångel, man blir såååå irriterad när datorn lever sitt eget li vilket händer titt som tätt! Hoppas det ornar sig snart! Vad mycket fina saker du säkjer på tradera, ska gå in och kika mer noggrannt sen! Ha en bra dag! Kram Helena ♥

Lilla huset på prärien sa...

Hej Elin!

Jag förstår att du vill syssla med inredning så duktig som du är på det. Och Försäkringshandläggare... nej, det går ju inte alls ihop med det du visar *skrattar* - klart att du ska öppna eget! Och Gotland - JA TACK!

SOL-kramar Jenny

AGENT 77 sa...

Hej Elin!!

Tack SNÄLLA för din fina kommentar,jättekul att du gilla min taburett,,ja den går ju att förändra i all oändlighet o efter humör..ha haha ..hoppas att du har en fin helg..här allt bra varit på landet hos mina föräldrar,har plockat underbara kantareller som jag bara älska så de ska jag äta nu i kväll.mummms..ha de gott stor kram E..hoppas din dator fixar sig kul se nya bilder från dig..

carina sa...

Visst är det irriterande när inte tekniken fungerar.
Vad härligt med en tur till djurgården, där är ju så himla vackert.
Ha en bra helg!
Kramar/Carina

Cc sa...

Hur går det för dig? Har saknat dina inlägg och bilder. Kram