måndag 6 april 2009

Dagens TIPS bild...

I bland hittar jag bilder när jag snurrar runt på nätet som förmedlar en sån toppen bra idè på hur man kan göra om någonting, pyssla i hop något eller bygga något...

Och vill så gärna visa er dem...
Så i bland kan det dyka upp just en sån bild i ett inlägg till er.
Kanske ni hittar en toppen bra ide som just ni skulle vilja göra...

Titta på den här bilden...Vilken super bra idè att ta en tråkig vit lampskärm och måla eller rita dit lite noter... Så fint...

Om ni inte är så händiga finns denna lampskärm att köpa via sidan...
www.topiary.se/shop/
Där jag även lånat bilden ifrån...




Många kramar
Elin

7 kommentarer:

Weißer Vintagezauber sa...

Hello,
thanks for your nice comment.
Have a beautiful day,by us is shining the sun.
Warm hugs,
Elke.

Stenlycka sa...

Det var ingen dum idé, det får jag nog ta och testa.
Tack för tipset.
Ha en bra påskvecka!
Kramar Steblycka

drömmen om vitt sa...

Den var fin den ....men sen är det ju det daär med att måla.....Vackra bilder du visar.
Ha en trevlig påsk!
Lotta

Lantligt i stan sa...

Tack för tipset! Ser fint ut! Ha en trevlig påsk.
Kram Anki

Snuttan sa...

Tack för komentaren på min sida
Fattar knappt att så många som 10 000st har varit på den
Har nu tävling på min sida
Välkomen

Kram
Åsa

carina sa...

Godmorgon!
Det är så kul med dina tipsbilder.
Lampskärmar är alltid kul.
Såg de fina korgarna under bordet i ditt förra inlägg...jättesnyggt.
Ös på med mer tips,du!
Kram/Carina

Helena sa...

Vilken fin blogg du har!!! Mycket fina bilder som man kan drömma sig bort i, tänk om det var hemma hos mig!!! Kul ide med lampskärmen!!!

Kram Helena