tisdag 7 april 2009

När man minst anar hittar man...

Det vackra vädret som varit gör att man gärna tar sig ut och promenerar lite grann i staden, och där man minst anade det ligger det toppen bra fynd ställen.
Självklart så måste man ju bara slinka in lite grann för en titt...

I vintras kändes det som att alla ställena var tömda på vackra ting och nu känns det som att man hittar hur mycket som helst och man måste till och med lämna kvar en del för att man inte orkar bära mer...

På en liten tripp härom dagen så hittade jag en söt vit äggkopp med vackert mönster. Har redan många delar från denna modell och...



det är alltid kul att kompletera med en till när jag redan hade fyra och en tidigare gått sönder.



Ett par söta grädd kannor fick och så följa med ner i påsen hem.



Så kul att lägga till den mellersta, nu har jag samma modell i tre olika storlekar.



Och så glad min kära blev då jag hittade en bunt vackra knivar, han brukar nämnligen klaga på att de vi har nu, är för små.



Sen var det dags att handla lite mat hem och se vad jag hittade...
En underbar stor plättar på tråd i mat butikens blom avdelning, skälvklart fick den följa med.



Önskar er en skön fortsättning på dagen.
Många kramar
Elin

6 kommentarer:

hemtrevnad marie sa...

Å, så mycket vackert du fyndat!!
Och vilka härliga inspirationsbilder!!!
ha en fin vecka!!
kramis

Anonym sa...

Hejsan!

Vilka underbara skatter du har kommit över så roligt!

Kram Bodil.

Designe sa...

Hej! Så mycket vackert! Underbara bestick! Ha en fin vecka! Kram :)

Stenlycka sa...

Vilken lycka att hitta så många fina saker på samma dag! Knivarna var ju så vackra.Tänk att få duka med dom.
Ha en fortsatt bra dag!
Kram Stenlycka

Anneli sa...

Mycket fint du hade fyndat och shoppat där...
Kram
Annelie

AGENT 77 sa...

fantastiskt vackra bilder,du har öga för det vackra..kram E