måndag 27 april 2009

Dagens TIPS bild...

Måndag igen och tänk att helgen alltid ska ta slut så fort...

Idag blir det några bilder med vackert klädda lådor. Så snyggt att ta skokartonger askar eller trälådor och klä dem med vackert papper, tapet eller tyg.



Så fint och här kan du blanda fritt. Jag har själv provat med tapet och tyckte att det var lite krångligt då pappret är så styvt och tyckte att det både blev finare och enklare att ta tyg att klä med.



Extra förvaring är aldrig fel och vacker sådan är bara plus.

Ha en skön måndag...
Många varma kramar
Elin

7 kommentarer:

Vit som snö sa...

Jättebra tips! Och vackra mindre tygstuvar blir ju alltid över, bra att kunna använda dom. Som sagt, förvaring behövs alltid!
Kram Cilla

Helena sa...

Jättebra tips! Har en ful låd som jag förvarar lite pyssel i, den ska jag klä om! Kram Helena

Stenlycka sa...

Jag det blir jätte fint. Jag har också prövat med tapet men det var inte så lätt. Tyg gick mycket bättre.
Ha det gott!
KRAMAR

Unknown sa...

Ett bra tips!! Det blir ju hur vackert som helst! O på så vis får man en låda med ett sådant mönster eller färg som man vill ha, som kanske annars ä svårt att få tag på o köpa. Tack för tipset! Ha en fortsatt bra dag! Kram Lenita

AGENT 77 sa...

ja visst toppen ide,har gjort ett par lådor,kul o fint..ha fin v..kram E

carina sa...

Bra tips.
Det är bara att dyka ner i tyglådorna och börja rota runt.
Ha en bra kväll!
Kramar/Carina

Viola sa...

Du den övertalningen kommer inte att bli lätt...så jag får välan åka oftare till syrran istället, underbara var dom de där rosiga lådorna, kram