fredag 10 april 2009

Påsk pyssel i sista minuten...

Hittade några så fina bilder på lite påsk pyssel...
Och vill så klart dela med mig...

Stöpa ljus i söta äggskals halvor...
Så fina att duka med...



Eller sy några påsk ägg att dekorera med...
Så fint det kan bli och super bra om man har små små tygbitar över från något annat sy projekt...



Gör en vacker hjärtans krans av ståltråd och gröna kvistar har vi säkert alla provat på men detta var någonting nytt... Att sätta kransen i en kruka... Så fint och toppen bra om man vill ha en ny krukväxt...



Önskar er en trevlig fortsättning på dagen.
Många kramar
Elin

18 kommentarer:

Stenlycka sa...

Men Elin har du inte rest??
Ha det underbart på Gotland!
Påskkramar från Stenlycka

MiaMaria sa...

Hej!

Vackert!!!

Önskar dig en Glad Påsk!
MiaMaria

AGENT 77 sa...

tack för att du fått med mig i ditt rand-inlägg, kul att jag kunde inspirera dig-dito..

Glad påsk kram E

Anneli sa...

Hejsan!
Vilket roligt pyssel du bjuder på - väldigt fint
Glad Påsk och Kram
Annelie

Vit som snö sa...

Härliga pysseltips!
Jag är ju usel på att sy men dom små äggljusen skulle jag gärna duka med!
Kram Cilla

Marie Söderberg sa...

ja söta med ljus i..jag har verkligen tappat min pysselådra..hmm ska du med på bloggträffen den 23 maj? vore kul

ha det gott marie

Helena sa...

Å, vilka mysiga tips! Måste provas! Kram Helena

carina sa...

Glad Påsk på dig Elin!
Roliga pysseltips du kom med.
Hoppas du får en härlig helg.
Kramar/Carina

Unknown sa...

Fint påskpyssel du har gjort! Ha en fortsatt bra påsk! Kram Lenita

Weißer Vintagezauber sa...

Dear friend,
very nice eggs. :o)
Happy Easter!!!!!!!!!!!!!!!!
Love greetings,
Elke.

Anonym sa...

Hejsan!

Hoppas du har haft en trevlig helg och har en fin påsk.

Fina bilder!

Kram Bodil.

olla sa...

Lovely decorations:)
I hope you're enjoying wonderful Easter time:)

Snuttan sa...

Tittde bara in för att hälsa
Kram
På dig

lugnet sa...

Härliga bilder du visar! Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Ulrica

Millygarden sa...

Så sött med stöpta ljus i äggskal!
Det ska jag göra med barnen nästa påsk! Får spara bilden i isnpirationsmappen döpt monuniqe.


Kram Marina

alicelilly sa...

Du är helt otrolig, alltid full av bra tips och massor av inspiration. Man blir så lycklig när man tittar in hos dig!
Kram på dig!

Stenlycka sa...

Hej Elin!
när kommer du hem saknar dig på bloggen!? Är nyfiken hur det gått för dig på Gotland. Är du gårdsägare nu ?
KRAMAR

AGENT 77 sa...

hej hoppas allt bra,,va ett tagsen du blogga..kram E