söndag 26 april 2009

Solen strålar en härlig söndag...



Vilket underbart väder... Nästan som sommar och självklart ska vi njuta.
Så trevligt det var att träffa nära och kära igår och så mycket blommor i vitt jag fick. Idag blir det att röja undan lite och ska försöka komma ut i solen så fort som möjligt...

Min älskade tog en bild på marängtårtorna som jag och min syster fixade till, själv hade jag fullt upp i köket innan gästerna kom så jag hann tyvärr inte med så många bilder...



Köpte för ett tag sedan en äldre ram med vacker relief, den fick nyligen sig en omgång med lite färg och en bild tagen från en gammal bok...



Nu känns det som att den passar bättre in hos oss...



Jag hoppas ni har lika vackert väder idag och har möjlighet att njuta av det...
Många många kramar
Elin

9 kommentarer:

Helena sa...

En sån ram har jag också! Vad har du använt för färg till den? Min står i ett skåp och samlar damm bara, den passar inte hos oss men med lite färg kanske... Kram Helena

Vit som snö sa...

Jag har också en sån ram! Den blev så fin när du målade den! Och vilka smarriga tårtor!
Kram Cilla

Roseny Crisp sa...

O requinte impera em sua casa.

A moldura e a gravura ficaram perfeitas!!

Muito obrigada pelas palavras no meu blog

E parabéns pelo aniversário é muito

bom conquistar msis um ano de vida.

Hug.



The refinement prevails in your home.

The frame and the engraving were perfect!

Thank you for the words on my blog

And congratulations on anniversary is very

good win msis a year of life.

Hug.

carina sa...

Grattis i efterskott!!!
Härliga tårtor du bjöd på, smarrigt!
Såg i ditt förra inlägg alla fina saker du visade upp.
Du får verkligen till dina foton så att man bara njuter av att se på bilderna.
Kramar/Carina

Jenny Oak Fae sa...

Vad härligt att din födelsedag blev så lyckad!

: )

Ramen blev verkligen fin..!

Önskar dig en fin ny vecka!!!

KRAM, Jenny

Viola sa...

Den blev verkligen vacker din ram och nu hör den hemma hos dig...visst har man haft en härlig helg i Österlen, bara njutit och längtar redan tillbaka, hoppas du har en skön kväll, kram

Stenlycka sa...

Å vilka tårtor de ser goda ut.
Ramen var jätte fin och kortet.
Ha en bra valborgsvecka!
KRAMAR

Anneli sa...

snyggt blev det och vilka goda tårter - smaskens...
tack för din goa kommentar...
kramar
annelie

Weißer Vintagezauber sa...

Hello,
wonderful roses,and of the second pictures ................mmmhhhh fine!!
A nice day wishes,
Elke.