torsdag 2 april 2009

Ljuvliga bilder från Laura Ashley...

Så mycket vackert det finns i bild väg från Laura Ashley, att det var riktigt svårt att välja. Så det blev ganska många bilder...

Så fint med det ljusa färgerna, blommiga och lätta tygerna. Och de vackra möblerna som finns, även de mörka möblerna som finns passar fint in bland de ljusa tygerna och skapar fina kontraster.

Och älskar hur de blandar det lyxiga med det lantliga...

Låt dig njuta en stund...






























Kanske du hittade någonting vackert att ta ideèr i från.
Gör som jag, spara en bild på din dator så att du alltid kan gå tillbaka och titta igen... Skapa dig en egen mapp för just dina bilder som inspirerar dig...

Många kramar
Elin

8 kommentarer:

Stenlycka sa...

Tack för alla vackra bilder du visar , jag har suttit en stund och bara njutit. När jag besöker Göteborg tar jag alltid en sväng till Laura Ashley affären, de har alltid så mycket fint och jag är svag för deras blommiga tyger. Kommer alltid hem med några meter som ofta blir liggande i mitt tygskåp,har en förmåga att samla på mig en massa tyger, som bara ligger där.
Tänker att de kan nog komma till användning någon dag.
Nu skall jag gå ut i det vackra solskenet och njuta.
Kramar Stenlycka

lugnet sa...

Visst har dom såå mycket härliga produkter, textilier och tapeter!! Vackra, sommriga bilder! Vi har en tapet i gästhuset som vi bara älskar!!
Hoppas du får en härlig helg!!
Kram//Ulrica

Bitte sa...

Javisst vad ska man säga mer än UNDERBARA bilder.
Nu du, har jag idag målat en mellangrå fondvägg bakom sängen .
Det blev jättebra .
Tänk vad man blir inspirerad av fina bloggar.
Ska visa bilder när det är färdigt.
Ps.Ska nog hitta mig lite lampfötter i guld också.
Kram på dig Bitte

AGENT 77 sa...

oj oj oj så mycket man vill ha av detta vackra..trevlig helg!!!

kram kram E

Snuttan sa...

Så vackert du visar

Kram
Åsa

Unknown sa...

Bra tips att spara bilderna så där!! Tack. Men du, SÅ vackra bilder!! Det får mina tankar o ideér att snurra direkt, fniss. Ha det gott. Kram Lenita

Bitte sa...

Vilka underbara bilder! :-) Jag bara älskar den där blekblå färgskalan. Tack för all inspiration du ger! :-)

Kram
Beatrice

Roseny Cisp sa...

Seu blog é divino,inpirador
Obrigada por compartilhar.
Abraço

Din blogg är gudomlig, inpirador
Thanks for sharing.
Kram